Nu börjas det igen.

Ska nog börja blogga lite smått igen tror jag. Om jag orkar. Vet inte ens vad jag ska skriva liksom hehe. Men jag slänger väl in något tråkigt nån gång ibland sådär. Någon bild. Någon låt. Något. 

Jag är glad :) Har varit en bra dag idag. Kände på mig att det skulle bli en bra dag faktiskt. Och imorgon blir nog också bra. Klassen ska framföra en teater, värt att kolla på :) Och jag måste plugga under tiden också. Inte lika kul. Kanske inte blir så bra dag ändå.. Hehe. Eller jo :D För imorgon ska jag vara med Agnes :'d myys. Får se vad vi hittar på. Ute eller inne. Så stört fint väder! Skapliga sommarkänslor man får. Jag får sån lust att spela fotboll så det är sjukt! Nyklippt gräs. Mmh. Syren. Hehe. Bräda känns också ganska aktivt. Vill åka!
Ligger i min varma säng med mitt varma täcke över mig. Har öppnat fönstret så det blir nog snart behagligt. Har köpt kakor idag. Digestive och ballerina :3 Gottgott. Och har varit med Björk idag. Lanat och sen gick vi ut en sväng, spelade gitarr och lite :) Petra dissade. 


Tänker på hur allt har förändrats och att det aldrig kommer bli likadant igen. 

Längtar till sommarlovet. Då ska jag umgås mycket med folk. Sommaren ska bli värd.

Jag mår bra. Saknar dig.

Har blivit Krunegårdnörd så det finns inte. Hehe


Här är en gammal låt som föräldrarna lyssnade på mycket för i tiden. Tror jag. En gammal goding iaf. Den är bra, hehe. :D http://www.youtube.com/watch?v=kNE2_V62fQ4 (gick inte bädda in)

Nu orkar jag inte läsa igenom det jag har skrivit. Det är nog jättekonstigt men det får det vara!

Ska kolla scrubs nu så jag kan sova. Hehe. Ja, fortfarande beroende. Trött nu.
Mitt hår var förresten jättefluffigt idag :L Det var feejjnt. 

Godnatt på er.


/ Kenka

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hehehe =) Den sjöng vi ju på båten.... Lovisa o jag väl? o Jessi? minnen =D

2011-05-13 @ 23:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0