Cheeseburgare :3

Cha chaa!

Idag sprang vi cooper-test på idrotten.. Stört vad mina ben värker just nu.. Hela kroppen ;o Meeen jag är faktiskt nöjd med min insats. Jag joggade iaf hela biten :) Jag har sämst kondition annars :d
Efteråt så badade jag, Tim och Petra! Riktigt skönt faktiskt. Inte så överdrivet kallt :D Första doppet. Värt. Sedan en skum lektion med Petters. Som alltid. Hehe :D 

Ehm jeppjepp kulkul snart ska jag träffa Agnes. :D
Nu sitter jag och käkar cheeseburgare :3 hihihihihhi gott


Cya!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt att du kommit igång med bloggandet igen! Jag tror jag ska öppna upp hemsidan igen också - är ju lite skoj faktiskt! =)Kram

2011-05-13 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0