Det får duga.

Märkte att jag hade typ ingen bild uppe på sistone, så nu lägger jag in några randoms. Hehe som också kommer gå från nyare bilder till äldre. Och upptäckte nu i efterhand att det var väldigt tråkiga bilder och att jag inte har något liv :d Haha tråkigaste inlägget ever! Eller, ah vet inte :D 


Tyckte den var lite söt bara (a)


William på studenten!


Bror på studenten!


Min fina tatt. :d


Jag tror jag är cool.


Fiske med grabsen, Jio, Hampus och Hampus.


Random fisk Jio fick upp.. Dock inte samma gång som förra bilden ^^


Dålig bild på farsans nya fyrhjuling :)


Bf09's teater! Pelle svanslös.


Agnes & jag @ Bysjön hehe :)


Robert coolar sig på Svt.


Gammal bild.. Men bara för att jag är så snygg i leggings så måste den upp igen.


Och tusen egobilder finns på mina cambilder. 


Som sagt..... Inga mer bilder nu! 


Idag ska jag fan spela Pokémon Stadium. Måste orka, hehe. Vill.


Harreee göötttt :d

Kommentarer
Postat av: ettan

hehe, vilken sötis du är! jag känner mig som en stalker :)

2011-07-06 @ 20:58:23
Postat av: ffdg

fdfga XD XD

2012-03-21 @ 00:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0