Rubriker är alltid svårt.

Varför kan det inte vara soligt och varmt nu när det är sommarlov?  Jag vill kunna sitta nere vid bysjön och chilla och så. Men ja, vilket folk? Känns som att alla åker bort nu typ. 

Men nä, jag ska sluta sura. Sluta grubbla på saker. Sluta säga fel saker och bete mig fel. Sluta vara folkskygg, hehe. Sluta vara så töntig. Våga mer. Vara glad och positiv. Öppen.

Jag vill lära känna mer folk. 

Hehe och jag hoppas mitt ben blir bättre så jag kan skejta i sommar... Vänta och se.... Vårdcentralen i värsta fall ^^

Kanske ska börja skriva lite. Noveller, dikter, whatever. Men jag måste träna upp mitt språk...


Vet inte vad jag pratar om. Allt blir fel... Alla ord jag vill använda betyder typ inte det jag tror de gör. Tror jag. Typ. Det suger. 

Nä jag ska bara vara glad och så hela tiden :D sluta vara en sån... Ah kommer inte på något bra ord. Surpuppa. 

Palla deppa! Ska göra saker som gör mig glad. Typ kolla på Pokémon.


Men ikväll får jag vara och känna hur jag vill. Vara ensam. Tänka lite. Vara den där tråkiga Kenny.  Haha. 
Men jag kommer ändå kolla på Pokémon. 


Nu äre ju soommmarrlooooovvv!! :D :D :D Hoppas jag får pengar i slutet av månaden :3 annars har jag inga pengar kvar (a) 

Ha det bra alla ! :L
pusssss
Btw så suger mina inlägg haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0