Det går inte att beskriva.

Fyyyfaaannnnnnn vilken jävla huvudvärk jag hade igår. Det går seriöst inte beskriva. Jag kunde knappt röra mig för att det bultade så mycket. Hela huvudet pulserade. Magen värkte. Benen var svaga. Först försökte jag sova men det gick iinte så bra, blev bara värre och sen låg jag i sängen och typ kved och halvgrät som en liten skolflicka :) Sen ringde jag mamma vid typ två på natten och frågade om vi hade några huvudvärkstabletter... Icke. Lade mig i sängen ett tag till tills jag verkligen inte klarade av det mer, jag började seriöst typ hallucinera, typ. Att det var krig i mitt huvud, och de lila förlorade. Sen kom det några och sköt på mig. (Pang pang pang i huvudet). Sen kastade någon en granat på mig. (Boom i huvudet). Spelat lite för mycket spel kanske menmen... Ont gjorde det. Klarade inte av det. Väckte Enga typ klockan fyra på natten och frågade om han hade huvudvärkstabletter att komma ner med... Kände mig som en hemsk människa men det var det värt. Stört schysst av honom att komma ner med dem. 

När jag hade tagit dem lade jag mig i sängen. Det fortsatte bulta men lite mildare. Sedan helt plötsligt så vaknade jag upp nästan helt huvudvärksfri, och lättad som fan. Lite snurrig i huvudet dock.

Synd om mig :3

Jaja, ikväll blir det fest! :ddddd

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lilla gubben... du skulle ha ringt Tant Johanna, hon har ett helt apotek hemma. Kunde ha hjälpt dig med den dumma huvudvärken! Skämms Lizzan som inte ser till at ha panodil hemma =)

2011-07-10 @ 09:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0