Januari!

Idag har jag haft än vääääldigt lång sovmorgoon, och sedan bara idrott sen slutat skolan :) fett chiill! sen åkte jag och Agnes till stan för att shoppa! och det gjorde vi också :d hihi och tåget var försenat så vi fick åka gratis buuuuss. :) och den hem var också typ gratis :L
menmen, efter att ha sprungit runt lite i affärerna så hittade jag (ganska snabbt faktiskt för att vara mig):
En gråå tröja från H&M, rätt snygg asss för 99 kr
Ett par svarta jeans på jc, som veeerkligen behövdes för 399 kr
En grå cardigan på solo för 250 kr. (rea 50 %, vilket kap! assååååh 500 från början)

Jaja, dagen har varit asbra! tack agnes :*

ah och agnes köpte lite underkläder om någon ville veta :)

Imorgon så ska jag också iväg till stan! tiihihihi för då ska vi kollaaa på idolkonsert! visst är jag cool (H) nejmen det blir faktiskt spännande! Cloetta. ser fram emot det :D
ooch lördag kanske nkpg? vet inte än :)
söndag måste jag nog städa! om inte innan.... mitt rum är stöööööööööööööööööört stökigt -.- -.- -.- 



gråa tröjan och mitt stökiga rum!

cya bitchess :**


oh africa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0