ehmmm Januari :)

Hihi :D

jahaja... igår blev det fest iaf! :d  började med att gå hem till björk och förkröka lite, sedan gick vi till viktor på feestt... Det var kul! roligt folk och så :D så ja, jag tackar för kvällen.. ^^ sedan på hemvägen så mötte vi agnes (min bitch) och så följde hon hem till mig och sov här :) mys! :d men vill festa igeeen. min fjortisperiod börjar nu känner jag.

Idag har vi varit hos mormor och morfar, med jonas föräldrar och så också :) god mat och så, trevligt ! :) faast jag var lite trött.... :d

Nu ska jag kolla på tusenbröder med bror innan jag sätter mig och gör mitt musikprov! (kanske, om jag orkar.. så kanske inte  ;))

ehmmmm jaaaah hejdå!!  kul inlägg :d




Jag vll förövrigt att sommaren ska komma, typ NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0